TIVOLI JO11-1

Door Dion Bell

Bladella JO11-5 vs Tivoli JO11-1, uitslag 0-21

03-11-2018

Vandaag een wedstrijd om het doelsaldo een boost te geven, de tegenstander had alles met grote cijfers verloren en nog niet 1 doelpunt gemaakt.

Het duurde niet lang voordat het eerste doelpunt viel en de volgende en de volgende en de volgende en de volgende tot dat het 0-21 was.

Het leukste van deze uitslag was dat Joep er drie had gemaakt en daardoor een weddenschap van zijn vader had gewonnen, deze zou namelijk bij

drie doelpunten van Joep in 1 wedstrijd een taart in zijn gezicht krijgen van Joep.

De andere doelpunten kwamen op naam van Milan en Shahin beide 9x.

Tivoli JO11-1 vs EMK JO11-3, uitslag 3-3

10-11-2018

Deze wedstrijd was een zeer belangrijke voor het kampioenschap omdat dit een heel goed ploegje was en we uit ook maar net hadden gewonnen met 0-2. We begonnen zeer goed en kregen verschillende kansen maar de keeper leek niet te passeren totdat Shahin van links af schoot en de bal via de paal binnen ging 1-0. Hierna drong EMK wat aan maar grote kansen kregen ze niet. Na de rust waren de rollen omgekeerd EMK kreeg kans op kans en we kwamen er niet meer uit en ze scoorde drie maal in 15 minuten. Nu was het kampioenschap heel ver weg we zetten daarna alles op alles om toch een goed resultaat te halen. Pim kreeg de bal en schoot hem schitterend in de linker kruising 2-3. Te tijd begon nu echt te dringen en twee minuten voor tijd was het dan toch loon na werken, de bal kwam hoog voor Shahin nam hem onder controle en schoof de bal onder de keeper door en zo sleepte we toch nog een punt binnen. Een zeer leuke en spannende wedstrijd met een terechte uitslag. Jongens een geweldige inzet en wilskracht en een verdient punt.

Nuenen JO11-5 vs Tivoli JO11-1, uitslag 2-5

24-11-2018

Een wedstrijd met twee gezichten. De eerste helft hadden we nog redelijk wat tegenstand en daardoor was de ruststand 1-1. Na rust was er niets meer over van Nuenen en liepen we uit naar 1-5 en Nuenen scoorde nog 1 maal tegen waardoor de einduitslag 2-5 was. Doelpuntenmakers 4x Milan 1x Shahin.

Tivoli JO11-1 – Braakhuizen JO11-2 uitslag: 6-5

15-12-2018

De laatste wedstrijd van dit najaar seizoen en wat wilden wij graag winnen. De 1e helft waren we nog niet wakker en hadden helemaal geen kans en stonden kansloos achter met 0-2. Na de rust ging het gelukkig een stuk beter, er werd harder gewerkt en beter overgespeeld al vlug viel de aansluitingstreffer, dit gaf ons nog extra energie. We gingen meteen voor meer en dat lukte waardoor we vrij snel met 4-2 voor kwamen. Braakhuizen liet zich niet kennen en speelde sommige kansen erg goed uit waardoor het iedere keer weer spannend was als zij de bal hadden en ze scoorde zelfs gelijk 4-4. Wij hadden het beste van het spel en geloofden er in, vol op de aanval om de wedstrijd te winnen kans na kans volgde. Aan de andere kant was het Jaden die met goede reddingen zijn doel schoon hield, de werklust werd beloont met 2 doelpunten 6-4, dit kon niet meer fout gaan. Braakhuizen had nog 1 uitbraak wat een doelpunt opleverde, maar gelukkig maakte de scheidsrechter een einde aan de wedstrijd, de winst was binnen 6-5. Hard gewerkt jongens, verdiend gewonnen.